Friday, January 21, 2011

19.1.2011

hee , ni tarikh latihan rumah sukan aku laa . haha . mule2 aku mlas gle kot nak pegi latihan rumah sukan nie . bukanye ade ape2 pon . just lari je . tapi tuh yang aku tak suke , dah lah aku nie lame tak execrsice bile lari je , senka perut . heh , tak suke betul la . dah tuh , kene lari dari sekolah sampai kat tesco tuh . ish mcm pundek je . nasib baik aku bole lari time tuh . kala tak , hmm mmg tak lah kan ?  haha . tapi time aku lari tuh bersemangat gile kot , yelaa first pejumpaan kan ? haha . sakai je . udak form3 lah yang paling ramai dtg . tak bole bela je doe . haha . nak tergelak pulak aku bile teringatkan balik ouh . hahahahaha . pastu siap ade nyanyi2 lah bagai . ahah . sumpah kelakar doe , tapi demi rumah sukan , kiteorg nyayi je . abg2 and kakak2 form4 form 5 tergelak je . hahaha . dah lah time tuh dgn rumah saga kan ? tapi kesian rumah saga asik kene ejek je , haha . kelakar doe . hee . but tapi mmg penat gile kot . balik je rumah terus tido , tak larat daa nak buka mata . kaki pon sakit2 . ish , lain kali aku tanak daa lari2 bagai nie . menyusahkan aku je . sakit bdan2 nie . grr , ish mggu depan ade latihan lagi , nak pegi ke tak nak ea ? hee . tengok lah dul . ngee . k la bye ,

No comments:

Post a Comment