Wednesday, December 22, 2010

budak nie !


babe , act kan aku dah lame tak im dgn budak nie . lame gile la . aku bukannye tanak im die ouh , cume aku cam segan lah dgn die , aku tak tau lah nape ? myb aku dah ? hahah , takkan laa kan ? kenal pon tak lagi , tetibe je dah *tut kat die nie . haha . kelakar lah aku nie . ape lah cite die skng kan ? ntah die igt aku ke tak lah tuh ? aku rase die takkan igt aku punye , yelah buat ape die nak igt kat aku kan ? aku nie sape lah sangat ! ish , bia je lah . aku nie pon , ape bende lah yang aku merepek nie . heheh . kekadang ade gak rindu kat die nie , tapi aku rase semua tuh hanyalah mainan perasaan aku je . bukannye betul pon . alaa , selame nie aku kan mmg mcm nie . suke sangat rindu kat seseorg yang mcm tuh . gile ke ape aku nie ? bengong gile ouh ! letih laa ! hahahahah . hmm , bia je lah budak tuh kan ? aku redha je . hmm , k lah aku nak makan nie lain kali cite lagi ea ? bye bye 

No comments:

Post a Comment