Saturday, December 18, 2010

die bahagia :)

hey hey ! today kan aku ade terbace status budak nie tau ! dulu aku minat gile kat  die , mmg sangap gile lah kat die tapi die dah ade awek kan ? hahahha . kelakar je . so tadi aku ade bace status die , aku tengok die skng dah bahagia dgn perempuan yang dia cinta kan ? aku pon turut bahagia jugaaa kalau die pon bahagia jugaaa . hahah . aku harap kau happy dgn die . always yeee . aku doakan kau supaye kau dgn die berkekalan . act , aku adelah sedeh sikit kan ? kenape ? tak bole bgtau laa . itu rahsia laaa . biarkan aku je yang tahu . huhuhuhu . aku nak kau tahu yang aku always sayangkan kau  as a friends babe ! aku akan support semua perkara yang kau buat . hahhahaha . aku harap kau selalu bahagia disisi die okay ? k lah bye . 

No comments:

Post a Comment