Saturday, December 18, 2010

still sayang kat die x)

ehem , aku still sayang kat die lah babe . but i know laa die kan dah ade yang punye . tapi , aku tak tau laaa mcm mane nak cakap nie . walaupon kau tak pernah tahu yang aku suke dekat kau , sayang kat kau , ambil berat pasal kau and ect . tapi tu tak penting laa . aku tahu , kalu kau tahu aku suke kau pon , kau mesti bahan aku kan ? alaaa , aku tahu laa aku nie sape kan ? tak kesah pon . so , tu yang aku malas nak bgtau kau nie ! hahahah . tapi skng nie , kau dah ade perempuan yang sangat cinta kan kau kan ? so , aku tanak laa rosak kan hubungan korg nie . aku just nak tengok kau dgn die happy , lagi pon perempuan tuh lawa , baik , comel . aku rase mmg perfect laaa utk kau , tak mcm aku nie . hihih ! hope you will always happy and remember me as your friends yaaaa . aku sayang dekat kau . hahah . * gedik pulak aku ni *

No comments:

Post a Comment